5.2.2014

Lily Lolon ylistys ja uudistus

Moikka!

Tässä viikko pari sitten jutustelimme facebookin kynsikoristeluissa meikkaamisesta ja meikeistä. Yllättäen, siis jostain muusta kuin kynsistä. Monet keskustelijoista osoittivat suurta kiinnostusta Lily Lolon tuotteita kohtaan, ja koska minä olen niitä ihastuksissani käyttänyt jo vuosia, päätin pyhittää niille myös blogin puolelta yhden postauksen.

Lily Lolo taitaa edustaa minun meikkilaatikoissani enemmän kuin yksikään toinen merkki. Mitään excel-taulukoita en (tällä kertaa) alkanut väitteeni tueksi kokoamaan, vaan ihan mututuntumalla arvioin. Käytössä minulla on merkiltä peiteaine, meikkipohja, poskipunia ja siveltimiä. Hurjasti kiinnostaisi myös luomivärit, mutta en ole saanut aikaiseksi hankittua. Pelottaa ehkä vähän se jauhemainen koostumus, plus yksittäisten nappien käyttäminen on minulla tosi vähäistä. Eiköhän niitä kuitenkin tule jossain vaiheessa hankittua, kunhan rahatilanne on taas kohentunut. Ja tietysti lisää poskipunia, en vain voi saada niistä tarpeekseni. Puhdasta rakkautta.

Mutta parasta Lily Lololla on kyllä meikkipohjansa. En yksinkertaisesti kykene tähän kirjoittamaan tarpeeksi ylistyssanoja, joita se ansaitsisi. Peittää minun röpelöisen, punaisen ja finnisen naamani täydellisesti, kuitenkaan näyttämättä siltä että pakkelia on naamassa noin kymmenen sentin kerros. Lopputulos on luonnollinen ja näyttää siltä kuin minulla oikeasti olisi näin hyvä iho. Ajan kanssa iho myös oikeasti tulee hieman parempaan kuntoon, se kun pystyy vielä mineraalien alta hengittämään, toisin kuin muhivan meikkivoiteen alta. Ja mikä uskomattominta, Lily Lolo tarjoaa jopa meille albiinoille täydellisiä sävyjä. Kerrankin minulla on meikkipohja, joka istuu millilleen ihoni sävyyn! Ennen Lily Loloon tutustumista käytin Lumenen vaaleimpia sävyjä, nekin auttamattomasti liian tummia ja keltaisia.




Tarkoitus oli laittaa tähän myös kuva ilman meikkiä, jotta tuon peittokyvyn näkisi, mutta en vain kyennyt siihen :D Näky oli suorastaan kammottava, kamera poimii kyllä vähän turhankin tarkasti jokaisen pienen punoituksen ja näppylän. Jotain osviittaa peittokuvasta antavat pisamani: poskipäille laitan yleensä todella vähän  meikkipohjaa, jotta pisamat kuultavat läpi, mutta esimerkiksi nenästä piilotan ne ihan kokonaan.




Ultimate poskipunarakkauteni, Lily Lolon Beach Babe. Varsinkin nämä mattaiset poskipunat ovat ihan to die for. Niiin vaivattomia levittää ja häivyttää ja halutessaan kerrostaa. Shimmer-versiot ovat joskus vähän ärsyttäviä, varsinkin tällaiselle mattaa rakastavalle, mutta sävyt ovat niin kauniita että sen antaa niille anteeksi.

Voisin siis sanoa, että Lily Lolossa ei ole mitään vikaa. Mutta en kuitenkaan sano, koska on olemassa yksi pieni vähäpätöinen juttu, joka minua korpeaa. Kuten jo sanoin, meikkipohjassa on tarjolla minulle täydellinen sävy, mutta miksis oi miksi sen sävyn nimen pitää olla China Doll. Kuka haluaa olla samanvärinen kuin porsliininuket? Kiitti hei. Kyllä, porsliininuket ovat vaaleita, niin kuin olen minäkin, mutta kai sitä nyt jotain imartelevaakin vaaleaa on maailmassa olemassa. Poskipunillakin on niin kivoja nimiä, vaikka Beach Babe ja Surfer Girl. Lily Lolo julkaisi uuden graafisen ilmeensä edellisviikolla, ja minä ajattelin tässä heille tarjota myös uusia nimiehdotuksia meikkipohjilleen. Olkaa hyvä:

I was locked in a basement for eight years
Melanin dysfunction
Has it been three months already since I started playing WoW?
I love bathing in cocaine!
Are you SURE you're alive?

Ja oma henkilökohtainen suosikkini:

Average Finnish girl

Näitä saa hei käyttää Lily Lolo, ihan vapaasti.




Mutta noin muuten kannustan erittäin lämpimästi tutustumaan mineraalimeikkien maailmaan :) Lily Lololta saa ostettua samplejakin ihan pilkkahintaan jos on epävarma mineraalien sopimisesta omalle iholle tai epäröi eri sävyjen välillä. Suosittelen!

2 kommenttia:

  1. Ahahahhahh loistavia nimiehdotuksia! :D Naurahdin täällä ääneen :D Pitää vissiin tutustua näihin, mullakun on ikuinen ongelma näiden kaikkien naama-aineiden kanssa. Talvella olen ihan yhtä vitivalkoinen kun sinäkin plus että mulla on kuiva ja atooppinen iho. No sitten kun keväällä rupeaa vähänkin näkymään auringonsäteitä niin pamahdan kymmennessä minuutissa ihan kahvipavuksi. Rusketun ihan älyttömän helposti! Koita tässä nyt sitten löytää joku hyvä meikkivoide ym :D Mulla ei onneksi ole ikinä ollut paljoa finnejä peitettävänä (paitsi nyt abivuonna, naama ei tykkää stressistä), mutta ei tätä kuivaa ja hilseilevääkään ihoa saa millään peittoon :/ kuivattavatko nuo mineraalitahnat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on naamani kanssa nimenomaan päinvastainen ongelma kuin kuivuus, mutta ainakin mitä olen muitten kuivaihoisten kokemuksia lukenut, nämä Lily Lolon pohjat sopivat heille tosi hyvin. Eivät siis ainakaan lisää kuivata. Ja mun täytyy nyt olla sulle hiukan kateellinen tosta ruskettumisesta, en ole meinaan itse viimeisen 25 vuoden aikana ruskettunut kertaakaan :D

      Poista