24.11.2013

Se kaikkein rakkain

Moi!

Haluaisin heti näin alkuun huomauttaa, että valittaminen kannattaa aina. Täällä sataa lunta ♥ (Ja se loppuu varmaan saman tien kun kirjoitan tämän, mutta senkin uhalla.)

Mutta päivän aiheeseen. Mitä tulee kynsilakkojen väreihin, on minun kohdallani eräs tietty sävy aivan ehdottomasti yli kaiken muun. Uusien kokoelmien ei tarvitse kuin vähän vihjaista, että tämän sävyistä uutta tulokasta olisi kohta tarjolla, minä juoksen heti kieli pitkällä ostamaan sen. Ei tarvitse katsoa swatcheja tai mitään (tai muistella kuinka monta lähes-dupea jo omistan). Jos parisuhteeni Ukon kanssa joskus kariutuu, menen jonkun näistä kanssa naimisiin.

Ladies and Gentlemen, may I present you... (rumpujen pärinää)



Kuten kuvasta näkee, sävyt ovat sen verran lähellä toisiaan, ettei yksi ihminen ehkä ihan näin montaa tarvitsisi... Mutta en silti aio luopua yhdestäkään :D 

Peukalossa OPI - Done Out In Deco, etusormessa Essie - Warm & Toasty Turtleneck, keskisormessa Depend - 258, nimettömässä OPI - Parlez-vous OPI?, pikkurillissä OPI - I'm Feeling Sashy.



Jos rupeaisi saivartelemaan, keskisormen ja nimettömien lakkojen pitäisi itse asiassa vaihtaa paikkaa, tuo keskari on hieman tummempi. Puolustukseni sanottakoon, että keskisormen lakka on oikeasti mattapintainen, plus tein nämä hämärässä, joten tummuusasteiden erottaminen oli hieman hankalaa. 

Parlez-vous OPI? on muuten ihka ensimmäinen ostamani OPIn lakka. Ja luojan kiitos olen ostanut sen silloin joskus sen ilmestyessä, ei taitaisi minun mielenterveyteni antaa periksi ostaa sitä nykyisillä ebay-hinnoilla, vaikka kuinka olisi kyseessä maailman kaunein lakka. Sitten kun tämä minun pulloni joskus loppuu (olen aika varma että kyseessä on nimenomaan 'kun' eikä 'jos') taidan tirauttaa muutaman kyyneleen. Ja toivoa että olen siinä vaiheessa sikarikas, että voin ostaa uuden.

Näin kauniita lakkoja ei todellakaan halua liiaksi peitellä, joten lisäsin vain hitusen irtoglitteriä tyveen. Olen törkeän huono tekemään hienoja liukuja glittereillä, joten yleensä vain rajaan teipeillä tuollaisen kolmion johon niitä sitten liimailen. Toimii.



Pulloissa nämä ovat huomattavasti enemmän erivärisiä kuin kynsillä. Ja kamerani tarkennus on ihan jossain muualla kuin missä se väittää olevansa, kovasti yritin tuonne takimmaiseen pulloon tarkentaa. Kuvasta voinee jokainen itse päätellä että onnistuinko.

Nyt se lumisadekin lakkasi (pun intended). Ei haittaa, minulla on kauniit kynnet ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti